Free counter and web stats

Zomernostalgie

Woensdag, 13 Juni 2007



Het weer wil nog niet altijd meewerken en het strand heb ik nog maar weinig gezien, toch ben ik al aan het genieten van de sfeer en de drukte die langzaamaan steeds meer op gang komen aan de Zeeuwse kust en omstreken: De gezelligheid die de zomer met zich meebrengt! Even naar de stad is niet meer even, de parkeerplaatsen worden schaars, toeristen slenteren en de rij in de winkel is ineens een stuk langer dan normaal. Toch heeft het nog geen ergenis bij me opgewekt, de winter duurde weer veels te lang dus nu er weer een beetje leven in de brouwerij is hoor je mij niet klagen! Heerlijk, nog even en de zomer begint echt...

Na een warme dag 's avonds buiten zitten met een drankje en leuke mensen. De ochtendzon, waardoor vroeg opstaan opeens geen probleem meer is. Je bruine kleurtje, waardoor opeens al je kleren een stuk beter staan. Overvolle stranden, verkoeling zoeken in de zee, een wijntje op de strandtent...

Wat zullen we het straks weer missen!

1 comment:

Anonymous said...

Tjonge na dit te lezen krijg ik er ook helemaal zin in...

Liefs LiN