Free counter and web stats

I'm back!

Woensdag, 1 decemer 2010



Na een iets wat uit de hand gelopen zomerstop ben ik gisteravond teruggekeerd op Blogspot. Voorzichtig heb ik ook al wat oude blogs teruggeplaatst. De Blogspot die vanaf december 2006 tot en met eind mei 2008 gevuld was met vele verhalen, belevenissen, muziek en foto's, trof ik nu blanco aan. Rechtsbovenin stond mijn profielverhaaltje er maar zielig bij. Nu, na het het inlogggen en het lezen van al mijn oude blogs, weet ik weer waarom ik nooit echt definitief mijn account heb verwijderd, het begint zelfs weer een beetje te kriebelen! Of ik echt weer een fanatieke blogger wordt, weet ik niet maar toch schrijf ik nu maar mooi de één na laatste zin van, jawel, een blog! Twee en een half jaar later: I'm back!

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Marieke said...

Ik kan niet wachten, ben benieuwd!! heb ze altijd met veel plezier gelezen :)

Samira said...

Thanks!! Ik ga mijn best doen, heb in ieder geval twee en een halfjaar de tijd gehad om inspiratie op te doen. :) Kus